Zet immersieve technologieën (360°, AR, VR, MR…) in voor training en opleiding - Slotevent

Locatie
Online
Start
Einde

Op zoek naar technologieën die kunnen worden ingezet voor immersive training? Je leert ze kennen op dit slotevent van het onderzoeks- en innovatieproject Immersive Training.

Wat de meerwaarde is van immersieve technologieën als AR en VR om te leren en te trainen, werd onderzocht in het TETRA -project Immersive Training.

Wat is het?

Op 1 december ontdek je in keynotes, verdiepende workshops, demo’s, netwerksessies…

  • of virtual reality nu echt zorgt voor betere leerresultaten,
  • hoe je best een training in VR ontwerpt,
  • hoe je met augmented reality procedurele vaardigheden traint,
  • hoeveel zo’n ontwikkeling kost,
  • waar je best rekening mee houdt.

Voor wie?

Ben je net als ons bezig met innovatie in je bedrijf en bezig rond leren, trainen, HR, digital transformation, innovatieve technologieën en XR? Dan is dit event geknipt voor jou!

Waar

Online

Wanneer

1 december 2020, van 9 - 14 uur

Organisatie

Dit event vormt het sluitstuk van het TETRA -project Immersive Training van Thomas More en DAE, met steun van VLAIO.

carl.boel@thomasmore.be

Meer info en inschrijven

TwitterLinkedIn